BREAKING NEWS
Proglas

2.28.2014

Zalaganje za Borbu protiv Odpadnika



Neka se slavljeni i uzvišeni Allah smiluje Ebu Bekru. Njegova djela svjedoče protiv svih ovih današnjih novotara i modernista koji muče Ummet. Savjetovanje Ebu Bekra sa muhadžirima i ensarijama u vezi ovoga i njegovo obraćanje.

Ibn Omer, neka je Allah zadovoljan s njime, prenosi:
“Kada je Poslanik preselio, licemjerstvo se pokazalo u Medini, i talas odpadništva pogodio je Arape i ne-Arape. Oni ( ne –Arapi) su planuli, bili su puni bijesa prema muslimanima i potpisali su pakt sa ljudima iz Nehewenda. Oni su obznanili: “Taj čovjek (Allahov Poslanik), radi kojeg su Arapi bili potpomognuti, je umro.“

Ebu Bekr je sazvao satanak muhadžira i ensarija i obratio se:
“Arapi su potpisali sporazum sa ljudima iz Nehewenda da bi poveli rat protiv vas. Oni su obznanili da je čovjek (Časni Poslanik) radi kojeg ste vi bili pomognuti, preselio. Sada vi izrazite vaše mišljenje u vezi ovoga jer ja sam čovjek kao i vi i ja sam najslabiji od svih vas da nosim odgovornost ove velike dužnosti.“

Neka se slavljeni i uzvišeni Allah smiluje Ebu Bekru. Njegova djela svjedoče protiv svih ovih današnjih novotara i modernista koji muče Ummet.

Kada su čuli njegovo obračanje, ashabi su se zamislili neko vrijeme oborivši njihove glave dole. Nakon toga je Omer ibn Hattab, neka je Allah zadovoljan s njime, rekao:
“O zastupniče Allahovog Poslanika! Prihvati od Arapa samo salāt a pređi preko zekāta, jer njihovo život u džahilijetu nije daleko (tj., oni su novi u Islamu) i oni nisu stekli naviku da slijede Islam."
Nakon toga se on okrenuo ensarijama koji su također govorili isto kao što su i muhadžiri govorili. Kada je on to primjetio, popeo se na mimber i nakon zahvale i veličanja Allaha dostavio je slijedeći govor : ““Kada je Allah poslao Muhammeda sallallahu alejhi we sellem,

Istina je bila jako mala i beznačajna, Islam je bio kao bačena stvar. Njegova drška je bila slaba i njegovih slijedbenika je bilo vrlo malo. Zatim ih je Allah ujedinio na poruci od Muhammeda sallallahu alejhi we sellem, i učinio ih trajnim i izbalansiranim Ummetom. Tako mi Allaha, ako pristanemo uz Allahovu naredbu i borimo se na Allahovom putu bez prekida, On će nam podariti uspjeh u našem radu i ispuniti Njegovo obećanje. Onaj ko preživi biće Allahov Zastupnik na Njegovoj zemlji, i biće naslijednik ispravnih Allahovih robova. Allah je obećao u Kur`anu, a Njegovo obećanje ne može biti ostati pozada:

“Allah obećava da će one među vama koji budu vjerovali i dobra djela činili sigurno namjesnicima na Zemlji postaviti, kao što je postavio namjesnicima one prije njih.“ Svjetlost: 55
Tako mi Allaha, ako odbiju da mi daju čak i konopac za vezanje životinje koji su imali običaj da daju Allahovom Poslaniku kao zekāt, i svo drveće, kamenje, džinni i ljudi ih podrže u tome, čak i onda ću ja voditi džihad protiv njih sve dok moja duša nesretne Allaha. Allah sigurno nije razdvojio zekāt i salāt. On je ove dvije stvari ujedinio.“

Kada je to čuo, Omer je uzviknuo: “Allahu Ekber!“ i napomenuo: “Tako mi Allaha, kada se Ebu Beker odlučio za džihād, prepoznao sam da je to bila istina.“
Preneseno od El-Hatiba po ovlaštenju od Malika, kako stoji u Kanzul `Ummal, Tom 3, str.142

U drugoj predaji Omer propovjeda:
“Kada je Allahov Poslanik preselio, svi Arapi su se odmetnuli. Oni su obznanili: “Mi ćemo obavljati salāt ali nećemo plaćati zekāt.“ Došao sam kod Ebu Bekra i rekao: “O Zastupniče Allahovog Poslanika! Pokušaj da ih upoznaš sa islamom prvo i blago postupaj prema njima.

Oni su kao divlje zvjeri.“
On je odgovorio: “Umjesto da od vas očekujem pomoć, vi me sramotite i zbunjujete. Vi ste bili strogi za vrijeme vaših pred-islamskih dana, a u Islamu pokazujete slabost. Čega se ja to bojim od njih pa da ja sastavljam laskavu poeziju ili neke magične riječi da ih (s njima) upoznam (o Islamu)? Teško meni! Teško meni! Poslanik je preselio i objava je završena.

Tako mi Allaha, boriću se protiv njih sve dok mi sablja bude u ruci, čak i ako odbiju da daju samo jedan konopac od zekāta.“Omer je dalje nastavio pa kaže: “Pronašao sam Ebu Bekra čvršćeg u njegovoj odluci i zapovjesti od mene. On je naučio ljude da rade na takve načine, i sa njihovim prihvatanjem, ja sam se osjećao lagodno kada sam postao Halifa.“
Prenesno od Ismaila, kao što stoji u el-Kanz, Tom 3, str. 300.

U U drugoj predaji Omer je rekao:
“Bila je to jednoglasna odluka muhadžira, i ja sam bio jedan od njih, u vezi odpadnika u Arabiji. Mi smo rekli Ebu Bekru: “ O Zastupniče Allahovog Poslanika! Ostavi one ljude koji su odbili da plate zekāt i ostavi ih neka obavljaju samo salāt. Kada vjerovanje bude potpuno u njihovim srcima, oni će platiti i zekāt također.
Ali Ebu Bekr je obznanio:

“Tako mi Onoga u čijoj ruci je moj život, volio bih da se nebesa sruče na mene nego da ostavim stvar za koju se Allahov Poslanik borio. Ja ću se sigurno boriti za to.“ On se borio sa Arapima sve dok se oni nisu vratili u Islam. Omer je rekao: “Tako mi Onoga u čijoj ruci je moj život, taj Ebu Bekrov dan je bolji od čitave Omerove porodice.“ Preneseno od al-`Adai, kao što stoji u al-Kanz, Tom 3, str. 141.

Izvor: Hajātu-s-Sahābah, Tom 1.

Objavi komentar

 
© 2014 Balkanski Emirat