BREAKING NEWS
Proglas

2.28.2014

Dzihad je najvece (najvrednije) djelo


Dzihad je najvece (najvrednije) djelo u Islamu (nakon Shehadeta) i spas Ummeta se nalazi u njemu. U vremenu kao sto je nase, kada se Muslimanske zemlje okupirane od strane nevjernika , i kad su zatvori taguta pretpani muslimanskim ratnim zarobljenicima, kada je vladavina Allahovog zakona odsutna sa ovog svijeta i kad Islam napadaju da bi ga iskorjenili, Dzihad postoje obaveza -duznost svakom Muslimanu. Dzihad moraju praktikovati djeca ako to odbiju roditelji, zene cak i kad bi njihovi muzevi prigovarali, i duznici cak i ako se zajmodavci neslazu.


Draga braco i sestre radi se o urgentnom pitanju jer danas nas neprijatelj nije jedna nacija ili rasa. Nego je to nevjernicki sistem koji ima globalni doseg. Nevjernici danas spletkare protiv nas kao nikada prije. Stoga pitam ; dali se to mi nalazimo pred velikom bitkom izmedju Muslimana i Rimljana „El-melhameh“ –o kojoj je Poslanik saws govorio?

Ponovo podvlacimo tacku : Dzihad je danas obaveza (vajib) svakom sposobnom Muslimanu. Tako da nam je kao Muslimanima koji hoce Allahovo zadovoljstvo duznost da nadjemo nacina da ga praktikujemo i da ga potpomognemo. Slijede 44 nacina za bracu i sestre da potpomognu Dzihad na putu Allaha:

1.Imanje ispravne namjere -Nijet
Moramo imati namjeru da se prikljucimo redovima Mudzahida. Allahov Poslani saws kaze: „ Ko umre a nije se borio ili nije imao namjeru da se bori umro je na ogranku nifaqa-licemjerstva“ (Biljezi Muslim)
A znak da su namjere osobe iskrene jeste to dali se ona priprema za Dzihad ili ne. Allah swt je rekao: “ Da su imali namjeru da pođu, sigurno bi za to pripremili ono što je potrebno,” (9:46)
Uslova za ucesce u Dzihadul-def`’i (odbrambenom dzihadu) ima pet kako je navedeno od ucenjaka kao sto je Ebu-Qudamah :

Islam, punoljetstvo, zdrav razum, financijska sposobnost, i odsustvo tjelesnog invaliditeta. Ako neka osoba nije u finansijskoj mogucnosti i nenadje nikoga ko bi ga finansirao ili pati od nekog kronicnog oboljenja ili invaliditeta koje mu daje validno opravdanje za izostanak iz Dzihada onda je znak njegovog iskrenog nijeta to da je takva osoba tuzna zato sto je sprijecena od Dzihada. Allah kaze za one koji nisu mogli pokriti troskove prikljucivanja pohodu na Tebuk: “ni onima kojima si rekao, kada su ti došli da im daš životinje za jahanje: "Ne mogu naći za vas životinje za jahanje" - pa su se vratili suznih očiju, tužni što ne mogu da ih kupe,”(9:92)

2. Moljenje Allaha da ti podari nagradu Shedeta
Poslanik saws je reko: „ Ko bude iskreno trzio od Allaha, Shehadet, Allah ce dati nagradu Sheida makar umro u svojoj postelji“ (biljezi Muslim) Trazenje od Allaha da se umre kao Shehid izaziva Allaho zadovljstvo jer se tim pokazuje spremnost da se radi Njega da i svoj zivot. Samo moramo biti oprezni da se to ne pretvori u puko pomjeranje usana, jer osoba koja iskreno trazi Shehadet ce zurit da odgovori na poziv Dzihada kad god ga cuje i zeljno ce traziti smrt na putu Allaha.

Razlog zbog kojeg su Allahovi neprijatelji uspjeli da poraze muslimane i da zavladaju njihovim zemljama jeste to sto su oni (muslimani) izgubili svoju ljubav prema Shehadetu. Allahov Poslanik saws je rekao: „Doci ce vrijeme kad ce se narodi pozivati protiv vas kao sto se pozivaju oni koji jedu na trpezu.” Ashabi rekose: „jeli to zbog toga sto ce nas tad biti malo?“ On saws rece: “Ne, tada cete biti mnogobrojni ali cete biti poput morske pjene, i Allah ce iz srca vasih neprijatelja odstraniti strah od vas, a u vasa srca ce ubaiti “WEHN” “ oni rekose:” sta je to “WEHN” o Allahov Poslanice?” on rece: “ Ljubav prema ovom svijetu i preziranje smrti” (biljezi Ebu-Davud) Nasa kultura Shehadeta mora biti obnovljena zbog toga sto s Allahovi neprijatelji neboje niceg toliko koliko se boje ljubavi prema smrti.

3. Dzihad sa vlastitim imetkom.
Dzihad imetkom ili finansijski Dzihad prethodi u svim ajetima koji o tom govore osim u jednom. To nam ukazuje na vaznost Dzihada imetkom zbog toga sto Dzihad uopste ovisi od toga. Drugim rijecima ako nema para nema Dzihada, jer Dzihad ih zahtjeva mnogo.

Zbog toga se, kako Qurtubi navodi u svom tefsiru , nagrada za Sadaku umnozava za deset puta, ali nagrada za imetak utrosen u Dzihad se umnozava sa 700!
Allah swt kaze: “Primjer onih koji troše imetke svoje na putu Allahovom je kao primjer zrna (iz kog);izraste sedam klasova, u svakom klasu stotinu zrna. A Allah umnožava kome hoće...”(2:261)
Vjerojatno najvazniji doprinos Musliman sa Zapada koji mogu uciniti za Dzihad jeste njihov Dzihad imetkom buduci da su u mnogim slucajevima Mudzahidi u vecoj potrebi za imetkom nego sto su u potrebi za ljudstvom. Kao sto je Shejh Abdullah Azzam ra govorio: „Covjek je u potrebi za Dzihadom a Dzihad je u potrebi za imetkom“

4. Skupljanje priloga za Dzihad
Kao dodatak trosenju vlastitog imetka trebamo takodje i druge posticati da rade isto. Allahov poslanik saws je rekao: “Onaj ko poziva da se cini dobro je kao i onaj ko ga sam cini”
Skupljanjem priloga za Mudzahide prakticira se takodjer i Sunnet Allahovog Poslanika saws koji bi on cesto praktikovao prije izlaska u bitku.

5. Finansiranje- opremanje nekog Mudzahida
Resullullah saws je rekao: “ Ko god opremi borca na putu Allaha i sam se borio” (majma’al Zawa’id)
To ukljucuje sve troskove Mudzahida ukljucujuci i troskove njegovog putovanja. Time se pruza shansa i imucnim i siromasnim da dobiju nagradu Dzihada, siromasnom da je zasluzi kroz borbu a imucnom kroz sponzorisanje onih koji nisu u stanju da se opreme sami. (ovim ne spada obaveza sa imucnih da se i sami licno bore nego je u tome dodatna nagrada za njiha. op.pv.)

6. Preuzimanje brige o familijji Mudzahida.
Preuzimanje brige o familiji Mudzahida moze biti kroz pruzanje im zastite, vodjenje racuna o njihovim potrebema, osiguravajuci im finasijsku pomoci sticenje njihove casti.
Rekao je Allahov Poslanik saws: „ Ko god preuzme brigu o porodici i imetku Mudzahida imat ce polovicu njegove nagrade.“ (Muslim)

„ Oni koji su izostali iz borbe duzni su da vode brigu o casti zena Mudzahida kao sto su duzni da vode brigu o casti svojih majki. I ako osoba koja izostaje iz borbe obeca da ce voditi brigu o zeni Mudzahida zatim to iznevjeri , na Sudnjem Danu Mudzahidu ce biti receno: „ovaj covjek te je izdao stoga uzmi sto god zelis od njegovih dobri dijela.“ Pa ce on uzeti sto god mu se svidi.“ (Muslim)
“ Ko god se ne bude borio, opremio borca ili preuzeo brigu o familiji borca bit ce izlozen katastrofi prije nego sto umre.” (Ebu-Dawud)

Ako se osoba boji za sigurnost svoje familije, takvu osobu bi shejtan mogao nadvladati i sprijeciti je od izlaska u Dzihad. Cak i ako tkva osoba ne poslusa shejtana i izadje u Dzihad, shejtan mu moze dolaziti i slabiti njegovo srce doshaptavajuci mu o ljubavi prema onima koje je ostavio iza sebe. Zbog toga preuzimanje brige o porodici Mudzahida ce pomoci njihov moral i to je jedan od razloga da je Islam posvetio paznju vodjenju brige o porodici i imetku Mudzahida.

7. Pruzanje podrske porodicama Shehida.

Shehid se borio za Islam i Muslimane. Dao je svoj zivot za mene i tebe zbog toga se porodicama Shehida mora izkazati pocast i podrska. Kad je Dza`fer ibn Ebi Talib poginuo u bitci na Mutti , Allahov Poslanik saws je reko svojim zenama: “ Pripremite hranu za Dza`ferovu porodicu njiha je doista zabavilo to sto ih je zadesilo” i on je posjetio kucu Dza`ferovu. (Biljeze Ebu Dawud i Tirmizi)

Imam Ahmed biljezi da je, nakon sto je primo vijest o pogibiji Dza`fera r.a., Poslanik saws posjetio kucu Dzafera r.a. i trazio od Dza`ferove zene da mu dovede djecu. Kad sum u dosli zagrlio ih je i poceo ih je ljubiti dok su mu saws, oci bile orosene suzama. Esma ,zena Dzafera r.a. kaze: “ upitala sam Allahovog Poslanika saws jeli se nesto dogodilo?” on je reko: Da, Dza`fer je danas poginuo” Esma r.a. kaze:” kad sam to cula ja sam pocela da placem i da vristim. Onda je Allahov Poslanik saws otisao i reko svojim zenama: “Nemojte zaboraviti da spremite hranu za Dza`ferovu porodicu jer njiha je zaista ono sto im se desilo preokupiralo””

Djeca Shehida trebaju u Ummetu naci muskarce koji ce im zamjeniti njihove oceve. Zenama Shehida treba dati sansu da se ponovo udaju ako za tim imaju potrebu, a ovo zahtjeva dvije promjene u kulturi.
Prva je : muslimansko drustvo treba da promjeni svoj negativni pogled ka su u pitanju razvedene ili zene udovice. Nazalost danasnji muskarci izbjegavaju zene koje su razvedene ili su udovice. I ova drustvena stigma kojom su obiljezene nase sestre udovice ili razvedene mora biti prevazidjena.
Druga: Muslimansko drusto je danas jako netolerantno kad je u pitanju visezenstvo – koje postaje i socijalana nepohodnost posebno u vremenu rata. Stoga zar nije nepravedno uskraivati milione sestara muslimanki od blagosljenog braka? Nije bilo zene u doba Ashaba koje je bila ostavljene bez muza – partnera koji ce preuzeti brigu o njenim psiholoskim , fizickim i imovinskim potrebama. Kad je Dza`fer r.a. poginuo Ebu Bekr je ozenio njegovu zenu i preuzeo brigu o njzinoj djeci.

8. Pruzanje podrske porodicama ratnih zarobljenika:

Preuzimanje brige o porodicama zatvorenika je jednako u nagradi sa preuzimanjem brige o porodici Mudzahida. I od presudne je vaznosti da takva praksa postane norma ponasanja u buduce kad nasa braca izadju na Allahovom putu, trebali bi znati da bilo da poginu ili budu zarobljeni neko ce se pobrinuti o njihovim porodicama.

9. Izdvajanje svoga Zekata za potrebe Mudzahida (Dzihad)
Raspodijela Zekata je ogranicena na osam kategorija: “ Zekat pripada samo siromasima i nevoljnicima, i onima koji ga skupljaju, i onima čija srca treba pridobiti, i za otkup iz ropstva, i prezaduženima, i u svrhe na Allahovom putu, i putniku-namjerniku. Allah je odredio tako! -A Allah sve zna i mudar je.”(9:60)

“i u svrhe na Allahovom putu” –fi sebilillah se odnosi na Mudzahide. Malikijski pravnik Ebu Bekr el Arabi kaze:” Malik je reko: “i u svrhe na Allahovom putu ima ih mnogo ali nema razilazenja u misljenju da “i u svrhe na Allahovom put” ovdje (u ovom ajetu) se odnosi na Borbu”.
Imam Newewi kaze u svom „El-Minhaadj“ kada se govori o trosenju Zekata :“ Borcu na putu Allaha se daje koliko je potrebno da se pokriju njegovi troskovi i troskovi njegove porodice od vremena kad on izadje sve dok se ne vrati, pa cak i kada bi bio odsutan dugo vremena.”

U danasnje vrijeme nevelik broj ljudi izdvaja svoj Zekat za potrebe Mudzahida. Ali Ako bi Muslimani se rijesili shejtanskog dosaptavanja mogli bi sami zakljuciti da je najbolje mjesto za izdvajanje Zekata u danasnje vrijeme jeste za Potrebe Mudzahida zato jer je reko Allahov Poslanik saws : “ Sadaka se nemoze dati bogatoj osobi osim u pet slucajeva” Allahov Poslanik saws je medju tih pet nabrojao i: “Borac na putu Allaha”” (Biljezi Ebu Dawud). Pa sad ako Zekat moze biti dat Mudzahidima cak i u slucaju da su imucni kakav je tek onda slucaj danas kada Mudzhidi ispunjavaju kriterije za cetiri od osam ketegorija kojima se daje Zekat: Oni su siromasi i nevoljnici, , i u svrhe na Allahovom putu, i putnici –namjernici. Stoga izdvajaj svoj Zekata za potrebe Mudzahida i druge postici na to.

10. Briga o medicinskim potrebama Mudzahida

Mudzahidi danas su u ogromnoj potrebi za bilo kakvo vrstom medicinske pomoci koju mogu dobiti. Trebaju im lijecnici trebaju im bolnice i klinike koje bi otvorile svoja vrata za njiha i potrebni su im lijekovi. Postoje stotine hiljada muslimanskih Lijecnika ali ni manje ni vise slusamo mnoga kazivanja o ranjenim Mudzahidima koji su zadobili laksa ranjavanja ali su zbog odsustav medicinske pomoci patili u agoniji dok nisu umrili. Onim Muslimanima koji tvrde da su studirali medicinu radi Allahovog zadovoljstva i da bi time pomogli muslimane mi im kazemo: Gdje ste vi?

Govori se da je Hatab –jedan od velikih Muslimanskih komandanata u Ceceniji- bio ranjen u bitci id a su ga njaegova braca ne nasavsi doktora Muslimana da se pobrine za njega morali su ga odnijeti u Crveni krst gdje su mu doktori pruzili pomoc pod uprenim puskama!
Muslimanski zdravstveni radnici imaju veliku odgovrnost i njihov doprinos Dzihadu danas je nuzan , ustvari njihova nagrada bi mogla biti cak i veca od onih koji se bore.

11. Pruzanje moralne podrske i hrabrenje Mudzahida.

Kada Mudzahidi cuju Imama koji cini dovu za njiha , ucenjaka koji izdaje fetwu kojom ih podrzava i kad cuju Muslimanske mase kako ih hvale , sve to podize njihov moral i daje im dodatnu snagu da nastave sa borbom. Ali usprkos tome naci cemo mnoge Muslimane kako izdaju svoju bracu govoreci protiv njiha. Vidimo ucenjake kako izdaju fetwe u cilju podrske odmetnickim vladama i njihovoj borbi protiv Mudzahida. Niko nebi smio podcjeniti stene ucinke takve izdaje Mudzahida.

12. Ustajanje u odbranu Mudzahida
Rekao je Allahov Poslanik saws: „ Ko god zastiti cast –ugled svog brata, Allah ce zastititi njegovo lice od Dzehenemske vatre na Sudnjem Danu.“ (Biljezi Tirmizi)
On saws je takodje rekao: „ Svakoga onog ko iznevjeri –izda Muslimana cija cast je napadnuta i ciji se ugled narusava, Allah ce iznevjeriti- izdati njega kada mu bude potrebna pomoc a svako onaj ko zastiti Muslimana ciji se cast napada i ciji se ugled narusava, Allah ce pomoci njega onda kada mu bude potrebna pomoc.“ ( Biljezi Ebu Dawud)
Zbog toga nasa Islamska duznost je da se zauzmemo za one koji brane nasu vjeru. Kao pravilo , nikada nebi smo bilo rijecima ili dijelom biti protiv nase brace u Islamu posebno ne protiv onih koji su dali svoje zivote za Islam i nikada nebismo smjeli, niti rijecima ili dijelom , biti na strani nevjernika koji su neprijatelji nasih najdrazeg Allaha subhanehu we teàla. I ako vec neko nemoze govoriti istinu onda bi barem trebao sutjeti.

13. Borba protiv lazi koje sire Zapani mediji.
Poimanje stvarnosti kod mnogih Muslimana krerirano je od strane Zapadnih Medija. Allah swt kaze: „O vjernici, ako vam nekakav nepošten čovjek (grijesnik-fasiq) donese kakvu vijest, dobro je provjerite, da u nezananju nekome zlo ne učinite, pa da se zbog onoga što ste učinili pokajete.“(49:6) Kako je tek onda kada vijest dolazi od nevjernika a ne od grijesnika-fasiqa.

Opasnost zapadnih medija proizilazi iz cinjenice da se oni zaodjevaju plastom istine i objektivnosti a u stvarnosti se neradi niocem drugom nego o shejtanskim ustima. Zar nevidimo kako Zapadni mediji neprekidno umanjuju zlocine pocinjene od strane Zapada dok na drugoj strani preuvelicavaju prestupe, kojih je malo i koji su beznacajni, a koje su pocinili Muslimani? Zar nevidimo kako Zapadni mediji uspjesno prestavljaju Allahove evlije –prijatelje, kao slijedbenike zla i shejtana, dok Faraona danasnjice i njegove vojske predstavljaju kao vojsku dobra. Zapani mediji su tako dobri u sirenju svojih lazi da to prolazi kod velikog dijela Muslimanskog Ummeta.

Cinjenica je da ovi mediji pokusavaju demonizirati Mudzahide, sire lazi o njima, napuhava preko mjere njihove greske, pokusavaju da medju njima posiju sjeme razdora, pokusavaju da sruse ugled njihovih vodja, i ignorisu ili demoniziraju iskrene ucenjake dok na drugoj strani slave i promicu ucenjake lazi i batila.
Stoga draga moja braco i sestre dio vase duznosti jeste da vrsite promidjbu medju Muslimanima kako bi se podiga nivo njihove svijesti kad je u pitanju ovaj problem. Trebate ih ohrabrivati da se oprezno i kriticki odnose naspram Zapadnih medija.

Musliman nebi trebao vjerovati vijestima koje dolaze sa Zapadnih izvora sve dok nebudu potvrdjene od strane povjerljivih Muslimana izvora . Kazem povjerljivih Muslimanskih izvora jer nas ajet upozorva na prihvatanje vijesti koju nam donose fasiq Musliman grijesnik. Sad to neznaci da nebismo trebali vjerovati medijima nista makar se radilo o izvjestaju o vremenu! Ne, ono sto mi kazemo jeste da im se nebi trebalo vjerovati ono sto govore kada su u pitanju Islam i Muslimani. Medijski izvor koji je inace jako objektivan i povjerljiv moze postati fabrikant kad prenosi vjesti koje se odnose na Muslimane. Tako su se nevjernici odnosili spram muslimana od davne proslosti... i mi nemamo razloga vjerovati da ce se to promjeniti.

14. Razotkrivanje licemjera –munafiqa
Licemjeri su prestavljali ogromnu opasnost za muslimansku zajednicu u vrijeme Poslanika saws, a i danas je isti slucaj. Allahov Poslanik saws se borio protiv njiha razotkrivajuci njihove lazi. Ako je bitka protiv nevjernika prvenstveno sabljom, onda je bitka protiv licemjera-munafiqa prvenstveno rijecima. Buduci da se munafici- licemjeri kriju ispod ogrtaca vjere da bi tako sirili svoje otrovne ideje, nacin da se bori protiv njiha jeste da se istina obznani i da se njihove lazi razotkriju. Vase i nase oruzje protiv njiha jeste Kuran i Sunnet.
Neki licemjeri mogu biti jako karizmaticni. Mogu se dojmiti kao jako impresivni, ali su oni u stvarnosti laznjaci. Allah swt kaze: „Kad ih pogledaš, njihov izgled te ushićuje; a kad progovore, ti slušaš riječi njihove, - međutim, oni su kao šuplji naslonjeni balvani, i misle da je svaki povik protiv njih. Oni su pravi neprijatelji, pa ih se pričuvaj! Allah ih ubio, kuda se odmeću?!“(63:4)
Lazni ucenjaci i devijantne – zabludjele ideologije moraju biti razotkrivene onekve kakve u stvarnosti i jesu.

15. Podsticanje drugih da se bore i vode Dzihad
Pozivanje drugih da cine dobro jeste ohrbrujuce djelo ibadeta jer se ubraja pod naredjivanje na dobro i odvracanje od zla. I jos dodatno uz to, podstacanja i hrbrenje drugih da ucestuju u Dzihadu jeste ibadet koji se od nas posebno trazi da ga cinimo. Allah swt kaze: „O vjerovjesniče, bodri vjernike na borbu!”(8:65)i reko je swt: “ Zato se bori na Allahovu putu, pa makar sam bio, a podstiči i vjernike; Allah će zaustaviti silu onih koji ne vjeruju, Allah je jači i kazne Njegove su strožije.“(4:84)

16. Sticenje Mudzahida i cuvanje njihovih tajni
Moramo cuvati svoje jezike. Ponekad mozemo svojim rijecima nenamjerno ugroziti svoju bracu. Musliman mora razvijati naviku da bude sposoban cuvati tajnu. I u Siri imamo primjere Ashaba koji su odbijali da kazu svojim suprugama tajne koje im je povjerio Allahov Poslanik saws. Ponekad moramo cuvagti tajne od sebi najblizih ljudi: svojih zena, roditelja, djece i brace jer oni mogu biti najranjiviji. Musliman mora nauciti da negovori vise nego sto je neophodno, i da djeluje na osnovi “znam koliko je potrebno- neophodno”. Puno Dzihadskog rada i djelovanja je tajne prirode.

Zbog toga braca i sestre moraju paziti na svoje rijeci. I naseno je mnogo stete Dzihadskom djelovanju zato sto su baraca koja su inace dobra i iskrena razvezala svoje jezike. Allahovi neprijatelji ce pokusati da regrutuju Muslimane kako bi se ubacili u Islamsko djelovanje. Reci ce im kako oni to rade dabi time zastitili Muslimane. I mogu sa sobom imati i ucenjake koji ce im to i potvrdjivati. Tvoja uloga u zastiti Mudzahida jeste da se Muslimanska zajednica upozorava da spijuniranje Muslimana za nevjernike nije nista manje nego KUFR- nevjerstvo. Allah swt kaze : “ a onaj ko ih (zidove i krscane) medju vama za zastitnike prihavti on je do njiha (nevjernik).” (5:51)

17. Cinjenje dove za Mudzahide.
Nikada ne podcenjuj snagu iskrene Dove. Reko je Poslanik saws: “ Ovom Ummetu je data pobjeda preko(ovaj Ummet je pomognut radi) slabih medju njima, kroz njihovu dovu, molitvu, i iskrenost.” Cini dovu dok si na sedzdi kad si najblizi Allahu. Vazan nacin cinjenja dove koji se treba praktikovati jeste dova Qunut u za vrijeme namaza. Postici imame da je praktikuju kad okolnosti postanu teske za Mudzahide. To je Sunnet Allahovog Poslanika saws Prije jedne od bitaka vodja Muslimanske vojske je zatrazio od svojih vojnika da pogledaju sta Muhammed bi Wasi`(jedan od velikih abida poboznjaka prijasnjih muslimana) radi. Vratili su se njemu govoreci vidjeli smo ga da je podigao svoj prst i cinio je dovu. Zapovjdnik tada rece: „ Taj prst koji cini dovu Allahu mi je drazi od hiljadu ljudi.“

18. Pracenje vijesti o Dzihadu i njihovo sirenje
Pracenje vijesti o Dzihadu i Mudzahidima je vazno jer
- odrzava tvoju vezanost za Dzihad u zivotu
- jaca tvoj osjecaj pripadnosti Ummetu
- podstice te da se prikljucis Dzihadu kada vidis herojska djela Mudzahida i povecava ti zelju za Shehadetom kada vidis hrabrost Shehida.
- Oni koji prate vijesti o Mudzahidima vidjet ce kako Allah stiti svoje robove i vodi ih prema pobjedi. Vidjece takodje kako se Ummet krece ka ponovnoj eri Islama pod vodstvom “taifetul mensurah” potpomognute –spasene grupe koja je spomenuta u hadisima Allahovog Poslanika saws.
- Citanje istorijskih knjiga Fikha o Dzihadu pruza nam teoriju. Pracenje vijesti o Mudzahidima pruza nam prakticne primjere kako nasa braca primjenjuju teoriju u danasnjem svijetu, daje nam nesto opipljivo nesto stvarno.

Vijesti o Dzihadu su vijesti o sukobu izmedju dobra i zla koji je postojao od vremena Adema a.s. i koji ce se nastaviti do Sudnjeg Dana. Pracenje razvoja dogadjaja obasjava Kuran novim svijetlom. Kada budes ucio Kuran sa ovakvom svijescu imat ces mnogo bliskiji odnos sa Allahovom knjigom od onog ko zivi u osami svog bijelog dvora od slonovace. I taj bliski odnos sa Allahovom knjigom dosegnut ce svoj najvislji nivo kada se licno prikljucis redovima Mudzahida. I moram ponoviti ono sto sam spomenuo u taci 13 a to je da se trebaju siriti samo provjerene informacije iz sigurnih izvora. Jer sirenje glasina jeste od osobina licemjera- munafiqa: Allah swt kaze: “Kada saznaju za nešto važno, a tiče bezbjednosti ili opasnosti, oni to razglase. A da se oni s tim obrate Poslaniku ili predstavnicima svojim, saznali bi od njih ono što žele da saznaju. A da nije Allahove dobrote prema vama i milosti Njegove, i vi biste, osim malo vas, sigurno šejtana slijedili.”(4:83)

19. Sirenje pisanih izdanja Mudzahida i njihove Uleme –ucenjaka

Nazalost slusamo kako neki Muslimani tvrde da Mudzahidima nedostaju ucenjaci koji bi im pruzili podrsku i da oni neimaju jasnu strategiju i da to sto Mudzahidi rade , rade spontano –bezplanski i reakcionaski. Takve tvrdnje su daleko od istine. Postoji mnogo ucenjaka i streteskih mislilaca koji danas podupiru Dzihad. Problem je u tome da su oni koji su na istini vecina njiha biva ili ubijena ili zatvorena ili je prisiljena da se povuce u ilegalu. Usprkos tome postoji jos uvjek obilje meterijala koji podupire

Dzihad i koji nude strategije za njegovo vodjenje. Ustvari pisanja Uleme Dzihada ima tendenciju da bude najdublje ukorejnjeno u Sheriat jer oni govore o Sheriatu onakovom kakav on jeste, sto znaci da se nemoraju upustati u zanemarivanje bilo kojih Seriatskih dokaza, izvrtanje ili uvijanje Sheriatskih tekstova, ili traganje za misljenjem nekih drugih koji su to mozda vec cinili. Dzihadska Ulema je obznanila da oni ne strahuju ni od kog drugog sem Allaha i da su voljni da izazovu bilo cije nezadovoljstvo ako je

On swt time zadovoljan. Oni se vracaju na Quran i Hadis i citaraju ucenjake Ummeta kao sto su ibn Hadzer, el Newewi, el Qurtubi, ibn Kesir, ibn Tejimije i cetvorica Imama ra. Oni nemaju sta kriti ili prikriti i to cini njihov rad najjasnijim i najuvjerljivijim. Uz cinjenicu da neima izdavaca ili medija koji su otvoreno spremni na rizik da potpomognu njihov rad, onda pada na Mudzahide i njihove simpatizere da taj posao preuzmu oni. Zbog toga nasa je odgovornost da njihovo znanje mi sirimo. Neki od nacina da se to ucini su :

- dijeljenje knjiga ili brosura svojoj familiji ili prijateljima
- online postiranje materijala ( putem interneta)
- uspostava web stranica koje ce objavljivati takve radove
- upucivanje drugih na te stranice
- postavljanje takvih informacija u msedzidima
- dijeljenje –distribucija takvih materijala u mesdzidima
- organizovanje privatnih –zatvorenih halki ili kruzoka na kojima bi se ta pisanja proucavala.

20. Izdavanje Fetwi kojima se pruza podrska Mudzahidima
Postoje ucenjaci koji su voljni da kazu istinu. Takvim ucenjacima treba pruzit podrsku i ohrabriti ih da to urade i braca trebaju poduprijeti te ucenjaka i dati im do znanja da stoje uz njih. Fetwe takvih ucenjaka bi trebale biti sirene medju Muslimanskim masama. Postoje mnoga mlada braca i sestre koji se slazu sa metodologijom Mudzahida ali je nisu spremni u potpunosti usvojiti dok nevide da ucenjaci- Ulema odobrava tu metodologiju. I na kraju muslimanske mase su samo sljdbenici koji vole da vide da ih Ulema predvodi.

21. Pruzanje ucenjacima Ulemi i Imamima informacija i vijesti o Mudzahidima
Samo zato sto je neko Ucenjak neznaci da on zna sve, ustvari postoji tedencija kod ljudi koji su se specijalizirali za neku oblast da zanemare i na taj nacin postanu neznalice, u drugim poljima. Ucenjaci Ulema i imami moraju biti snabdjeveni dobrim meterijalima. U svojim razgovorima sa mnogim ucenjacima, od kojih su neki na svijetskom nivou, bio sam zapanjen nedostatkom njihovog znanja kad su Mudzahidi u pitanju. Njihov nedostatak znanja se odnosi na sve, na stajlista- stavove mudzahida, ono sto su oni objavili od izdanja pa cak i na vijesti o njima. Neprijatelji Islama znaju kakav ima uticaja Muslimanski ucenjaci u Ummetu, zbog toga oni ucenjacima posvecju posebnu paznju. Neprijatelji Islama vole da vide nase ucenjake kako se raspravljaju i bore oko beznacajni problema umjesto da svoju paznju posvete stvarnima problemima s kojima se Ummet danas suoacava.

Ono sto braca i sestre mogu vjerovatno uciniti jeste da uticu na Ulemu –ucenjake , jer utjecuci na stavove ucenjaka se mogu promjeniti pogledi ili stvovi hiljada muslimana. Obezbjediti Ulemi pazljivo izabran materijal za citanje i u pocetku to treba biti sazet materijal. Zapamtite da su Ucenjaci jako zauzeti i da pred sobom imaju jako puno materijala za citanje zbog toga se mora pratiti dali su uopste procitali ono sto ste im vi dali ili ne. Razgovarajte sa njima o problemima i pitanjima na koja se odnosi to sto citali. I razgovarajte sa njima kao ucenici a ne kao protivnici. Izbjegavjate suprostavljanje –sukobljavanje sa njima oko kontraverznih pitanja jer bi ih njihov strah ili opreznost mogla navesti da ti daju pogresno misljenje u koje ni oni sami nevjeruju iskreno ali ce stati u njegovu odbranu samo zato sto su to vec izrekli. Predlazite Imamima pitanja i teme o kojima se moze govoriti za vrijeme Hutbe petkom i pruzite im informacije koje ce im pri tome koristiti.

22. Fizicka spremnost
Allahov Poslanik saws j reko: “ Jak vjernik je bolji i drazi Allahu od slabog vjernika a u obojici je dobro” (biljezi Muslim ) Fizicka spremnost jeste dio priprema za Dzihad. Ono sto je potrebno u Dzihadu nisu body bilderi nego Dzihad zahtjeva Mudzahide koji su sposobni da dugo satima hodaju, da pretrce velike razdaljine(sto je neophodno u gerillskoj borbi), da budu brzi sprinteri (sto je vazno u gradskoj borbi) ,i da su sposobni da se penju po planinama. Mudzahidi moraju biti spremni da urade sve nabrojano dok su natovareni teretom opreme.

U zemljma Dzihada koa sto su Bosna ili Cecenija nespremna braca su predstavljala teret Mudzhidima, zato sto su usporavala citavu grupu. Isto tako onaj ko je nespreman fizicki moze lakes pasti u ruke neprijetelja. Tako vjezbama izdrzljivosti se treba dati prednost nad vjezbama za sticanje snage ili fleksibiliteta. Pa cak i ako Musliman nije izasao u borbu, fizicka spremnost je ipak vazna. Na primjer fizicki spremna osoba moze bolje podnijeti zatvor i torturu nego osoba koja to nije.
Prvi Muslimani su bili fizicki spremni buduci da su imali vojni nacin zivota. Ashab Amr ibn el Aas koji je osvojio Egipat je u vrijeme Omera r.a. bio imenovan namjesnikom znao je govoriti za vrijeme dzumanske hutbe: „Necu da vidim nikoga od vas kako dobija na tezini dok njegov konj mrsavi. Ako to primjetim s tim u skladu cu vam smanjiti i plate“.

Dakle drag braco, vjezbanje sa ispravnom namjerom je cin ibadeta, a i nase sestre nisu izuzete iz ovoga. One takodje trebaju biti fizicki spremne ii na Muslimanskoj zejednici je da radi na tome da im obezbjedi alternative za vjezbanje koje su halal.

23. Obuka u rukovanju naoruzanjem
Priprema za Dzihad danas je obavezna wadzib i sheriatsko pravilo glasi: “ ono bez cega se nemoze izvrsiti wadzib i samo postaje wadzib –obavezno”
Obuka u naoruzanju jeste od osnovnih priprema za Dzihad. Allah swt kaze: “I protiv njh pripremite koliko god možete snage i konja za boj, da biste time zaplašili Allahove i vaše neprijatelje, i druge osim njih - vi ih ne poznajete, Allah ih zna.”(8:60) Allahov Poslanik saws je reko u odnosu na ovaj ajet: “Doista je snaga u streljastvu, doista je snaga u streljastvu”(Biljezi Muslim) Pitanje je toliko vazno da ako niste u mogucnosti da u svojoj zemlji dobijete obuku u naoruzanju onda vrijedi uloziti i vreijeme i novaca da se otputuje u drugu zemlju gdje se moze dobiti obuka ako za to postoji prilika.

24. Obuka u pruzanju prve pomoci.
U mnogim prilikama Mudzahidi nemaju pristup bolnicama, u takvoj situaciji pruzanje prve pomoci postaje jedina pristupacna opcija. Kao dodatak na prvu pomoc braca i sestre trebaju da dobiju svaki vid medicinske obuke koji je od koristi u teskim uslovima Dzihada. Ove potrebe odredjju braca i sestre koji rade na polju medicine u saradnji sa bracom koja imaju iskustva u Dzihadu.

25. Izucavanje Fikh ul Dzihada fikhskih propisa vezenih za Dzihad
Izucavanje Fikhskih propisa vezani za Dzihad ukljucuje i fetve ucenjaka koje se odnose na probleme s kojima su suoceni Mudzahidi danas, a od kojih je i propis Dzihada u danasnje vrijeme, propisi dar-ul-Harb, problem civila i kolateralne stete, problem sigurnosti sa nemuslimanskim vladama, obaveznost borbe i ako nepostoji Vodja –halifa, i sud Islama o trenutnim vladama ili vladarima u Muslimanskom svijetu. Isto tako vazno je proucavati vrijednost Dzihada kao i djela i natpise onih ucenjaka i mislilaca koji su obiljezili kurs danasnjeg Dzihada u svijetu.

26.Pruzanje zastite Mudzahidima i pomaganje ih.
Allah swt kaze: „Uistinu, oni koji vjeruju i isele se i bore imecima svojim i dušama svojim na putu Allahovom, i koji daju utočište i pomažu - takvi su zaštitnici jedni drugih.“(8:72)
I On swt kaze: „Oni koji vjeruju i isele se, i bore se na Allahovom putu, i oni koji daju sklonište i pomažu, - oni su, zbilja pravi vjernici - njih čeka oprost i obilje plemenito.“(8:74)
Kada su Mudzahidi ugrozeni moramo im pruziti zastitu , istina je da takva zastita moze biti jako skupa ali to je zrtva koju mi podnosimo radi Allahovog zadovoljstva. Talibani su platili i placaju cijenu zato sto su pruzili utociste stranim Mudzahidima: izgubili su svoju vladu. Ali to nikako nije poraz jer pred Allahom su pobjedili bez obzira koliko velika bila cijena ako se cvrsto drzis svoje vjere pobjedio si a izgubio si ma koliko velik dunjalucki dobitak bio ukoliko izdamo svoju vjeru. Trebali bismo otvoriti vrata svojih kuca za Mudzahide medju nama i pruziti im podrsku koja im je potrebna. I zar nije upravo to ono sto je Ensarijama dalo tako visoke stepene koje su postigli?

27. Razvijanje akide el wera wel bera ljubavi i lojalnosti radi Allaha te mrznja odricanja u ime Allaha
Pitanje lojalnosti odanosti spram Allaha, Njegovog Poslanika i vjernika i obznanjivanje odricanja naspram nevjernika i njihovih bozanstava je pitanje kome u Islamskim krugovima se nepridaje znacaj koji ono zahtijeva. Allah swt kaze: “Divan uzor za vas je Ibrahim i oni koji su uz njega bili kada su narodu svome rekli: "Mi s vama nemamo ništa, a ni sa onima kojima se, umjesto

Allahu, klanjate; mi vas se odričemo, i neprijateljstvo i mržnja će između nas ostati sve dok ne budete u Allaha, Njega jedinog, vjerovali!””(60:4)
Allah opisuje one koji se bore na Njegovom putu kao: ” prema vjernicima ponizne, a prema nevjernicima ponosite”(5:54) mudzahid bi trebao imati jasno razumjevanje sta to znaci biti lojalan –odan spram Allaha, Njegovog Poslanika i spram vjernika i obznanjivanje odricanja naspream nevjernika. Ibn Tejmije je reko: “Trebas voljeti vjernika pa cak iako prema tebi pogresno postupa ili ti neprdavdu cini, i trebas nevoljeti nevjrenika makar on bio ljubazan prema tebi.”

Mrznja prema nevjernicima jeste sredisnji dio nase vojne doktrine i mi moramo razumjeti da nam Allah swt nece dati pobjedu sve dok u nasim srcima budemo imali imalo ljubavi prema nasim neprijateljima. Dusevno stanje totalne odanosti spram Allaha i totalnog odricanja naspram Njegovih neprijatelja jeste neophodni preduslov da bi Allah donio svoju presudu izmedju Njegovih poslanika i njihovih nevjernickih naroda. Nikada nisu Allahovi poslanici i njihovi sljedbenici zadobili pobjedu dok njivoha odanost na spram Allaha swt nije bila upotpunjena i njihovo odricanje i razdruzivanje od nevjernika nije bilo potpuno.

28. Ispunjavanje nasih obaveza naspram Muslimanskih ratni zarobljenika
Allahov Poslanik saws je reko: “i oslobodite zarobljenika” (Buhari) Nasi ucenjaci kazu da je to duznost Muslimanima da oslobode ratne zarobljenike makar morali potrositi sav svoj imetak. Mnogi Mudzahidi su zaboravljeni tamnuju u zatvorskim celijamana svim kontinentima sirom svijeta, a nisu cak ni ostrva u morima postedjena tog. Moramo podizati svijest Ummeta kad se radi o ovom problemu imati ih na umu kad cinimo nase dove i boriti se za njihovo oslobadjanje.

29. WWW Dzihad
Internet je danas postao veliki medij za sirenje Dzihadskog poziva i pracenje vijesti o Mudzahidima . nabrojat cemo neke nacine na koje braca i sestre mogu postati “internet Mudzahidi” moze biti praktikovanjem jednog ili kombinovanjem vise njih.
- Uspostava internet foruma na kojima se slobodno moze uzeti ucescei gdje se necenzurisano mogu postirati informacije o Dzihadu.

- Uspostava popisa e-mail adresa od zainteresovanih brace i sestara.
- Postiranje ili sirenje Dzihadske literature i vijesti pute e-maila
- Uspostava web stranica koje bi pokrivale odredjena podrucja aspekte Dzihada kao sto su: vjesti o Mudzahidima, Muslimanski ratni zarobljenici, Dzihadska literature itd itsl...
30. Gajenje ljubavi prema Dzihadu i Mudzahidima kod nase djece
Nas djeca bi trebala odrastati sa ljubavlju spram Dzihada i Mudzahida, price koje im pricamo trbaju biti uzimane iz nase bogate Dzihadske proslosti. Trebali bi ih odgajati uz Aliju ibn Ebi Taliba, Halida ibn Welida, Ebu Ubejdu, Sada ibn Ebi Wekasa, Muhammeda Fatiha, Muhammeda bin el Qasima i Salahudina. Njihovi uzori na koje ce se ugledati bi trebali biti heroji danasnjeg Dzihada, a na drugoj strain bi ih trebali uciti preziru spram Faraona,

Qaruna i Ebu Dzehela kao i danasnjih Faraona Qaruna i Ebu Dzehela. Nasoj djeci netreba biti govoreno: “kloni se nevoljai budi dobar decko” nego im se treba govoriti: “ Radio no sto je ispravno makar te to dovelo u nevolju”. Treba ih uciti da se ponasaju zastitnicki umjesto da budu pasivni. Zubejr ibn Awam, jedan od onih koji su obradovani Dzennetom, znao bi voditi svog sina Abdullaha na bojno polje jos dok je on bio dijete. Kako je Abdullah bio jos dijete i zbog toga se nije mogao boriti njegov otac bi mu dao mali noz i pustio ga na bojno polje da trazi ranjene nevjernike kako bi ih dokrajcio. Zatim je Abdullah odrastao i postao jedan od najvecih boraca ovog Ummeta.

Iako je fizicki Dzihad prvenstveno u domenu muskaraca, ipak nase sestre bi trebale zivjeti „zivot Mudzahida“ kojima i njihov muz zivi. One bi mu trebale pruzati podrsku ako izadje u Dzihad, ustrajati ako bude shehid i biti strpljive ako postane ratni zarobljenik. Sestre Mudzahide trebaju biti poput zena Ensarija, koje su vidjele da im Islam odnosi njihove oceve, bracu, muzeve i sinove ali su ipak usprkos svemu izkazivale dobrodoslicu Muhadzirima i otvarale svoje kuce za njih trosile svoj imetak dabi im pomogle iako su jako dobro znale kakve su posljedice takvih postupaka.

31. Izbjegavanje zivota u izobilju –luxuzu
Shejh Abdullah Azam bi znao govoriti: „ Luxuz- izobilje je prvi neprijatelj Dzihada“ . Dzihad je tezak i zahtjeva zrtvu. Zbog toga izbjegavanje zivota u izobilju uklanja neke od prepreka koje se nalaze izmedju pojedinca i Dzihada. Moras biti u stanju da spavas na podu, da jedese hranu drugaciju od one koju tvja majka ili supruga sprema za tebe, da koristis hladnu vodu za abdest ili gusul, i da ti nije tesko da se ne tusiras svaki dan. Brat koji tezi ka tome da postane Mudzahid mora biti u stanju da kontrolise vlastite prohtjeve i da bude neposlusan svojoj dusi. Trebo bi sebe navikavati da ostavlja neke od navika kad je u pitanju njegovo jelo i spavanje praktikujuci nocni namaz i post ponedeljkom i cetvrtkom. Pravi Mudzahid bi trebao biti u stanju ostaviti sve one stvari koje ga vezu za ovaj svijet radi Allahovog zadovoljstva.

32. Ucenje i usvanje vjestina koje su korisne za Mudzahide
Polje Dzihada je siroko i zahtjeva mnoge vjestine. Braca i sestre trebaju nauciti –usvojiti te vjestine i koristiti ih u sluzbi Islamu ovdje naglasavam da bi ih koristili u sluzbi ISLAMU
Jer smo se naslusali mnogo od Muslimanima koji su tvrdili da je razlog zbog kojeg studiraju ili postizu visoke stepene obrazovanja jeste da sluze Allahu ali su na kraju zavrsili sluzeci svojim dzepovima i sebicnim prohthjevima.

33. Prikljucivanje grupi koja radi za Dzihad
Kolektivni rad jeste obaveza Muslimanu danas zbog toga sto se primjena Allahovog zakona sto je takodje obaveza, nemoze ponovo uspostaviti bez Dzemata (grupe). Ali ima mnogo grupa koje rade za Islam, pa kojoj bi se onda trebali prikljuciti ?
Kako je Dzihad najvrijednije dijelo nakon vjerovanja u Allaha i koje je najpotrebnije, sada najzapostavljenije, dijelo ibadeta neophodno je da se prikljucis skupini kojoj je Dzihad glavni cilj. Za svakau Islamsku grupa koja neradi za Dzihad se moze reci u najmanju ruku da je manjkava, to zbog toga sto od vremena kad je Dziha propisan nakon Hidzre Poslanika saws , dzemat ciji su clanovi bili Ashabi r.a. su uvjek za svoj glavni cilj imali Dzihad . Tako je bilo u vrijeme Allahovog Poslanika saws, Ebu Bekra, Omera, Osmana, Alije i Muavije r.a. Sira je zabiljezila 19 bitaka u kojima je lino ucestovao Poslanik saws i 55 pohoda izvidnica koje je odaslao i sve to u rasponu od deset godina. Isti slucaj je bio i sa pravednim Halifama nakon njega saws.

34. Duhovne pripreme
Poraz Muslimana nije se desio zbog snage njihovih neprijatelja nego zbog slabosti Muslimana. Allah swt kaze: “Kakva god vas nesreca (bijeda) zadesi, to je zbog grijehova koje ste zaradili, a On mnoge i oprosti.”(42:30) Zbog toga su duhovne pripreme nepohodne prije bilo kakve teske vjerske duznosti. Radi toga sto je Allahov Poslanik saws trebao ponijeti tezak teret Allah swt mu je reko da se pripremi duhovno za to: “ O ti, umotani! probdij noć, osim malog dijela; -polovinu njezinu ili malo manje od nje; polovinu njezinu ili malo manje od nje; polovinu njezinu ili malo manje od nje;” (73:1-5) Buduci da je Dzihad najteza Allahova naredba, on zatjeva mnogo pripreme.

35. Upucivanje drugih na iskrenu Ulemu –ucenjake istine
Moramo biti svijesni da zivimo u vremenu kad se ucenjaci mogu „fabrikovati“. Neprijatelji Islama kroz njihovu kontrolu medija i vlada koje upravljaju Muslimanima mogu promicati –promovirati odredjene licnosti koja bi prema njihovim zeljama trebala predstavlajti ljudima nakakav benigan –falican oblik Islama i od njih iznenada naprave slavne licnosti. Samo imenovanje nekog ucenjaka za velikog Muftiju odredjenih Muslimanskih zemalja moze tu osobu „pretvoriti u ucenjaka svjetskog nivoa“. Omogucavanje tim „ucenjacima“ da imaju svoje programe na

TV ili radiju cini te i takve ucenjake poznatim. A na drugoj strani iskrenim ucenjacima Istine biva prijeceno, ili bivaju zatvoreni ili ubijeni. Mediji ih ignorisu tako da ih nevelik broj ljudi poznaje, pa dali ih to cini manje ucenim nego sto su vladini ucenjaci?!
Istina je da ucenjaci koji govore Istinu jesu najuceniji ucenjaci, jednostavno zbog toga sto su spoznali Istinu i obznanili su je. Zbog svega toga je nasa duznost da svoju bracu i sestre upucujemo na njiha.

36. Pripreme za Hidzru
Musliman koji zivi medju nemuslimanima doveo je sebe u poziciju da ovisi o milosti nevjernika. Kada je uspostavljena Islamska drzava u Medina, Allahov Poslanik saws je obznanio da nije dozvoljeno zivjeti medju nevjernicima. Zbog toga musliman je duzan da se spremi i da ode cim mu se ukaze prilika za to. Pripreme za Hidzru nisu ogranicene samo na Muslimane koji zive u nemuslimanskim zemljama nego se to treba primjenjivati od strane svih Muslimana zato sto cesto sam Dzihad zatijeva da se prije njega ucini Hidzra. Tbog toga je rekao Allahov Poslanik saws: „ Hidzra nece prestati sve dok bude bilo neprijatelja protiv kojeg vodi borba.“ (Biljezi Ahmed)

37. Savjetovanje Mudzahida
Mudzahidi imaju takodje nedostatke i cine pogreske i u potrebi su da budu posavjetovani. Svoj nasihat im mozes licno prenjeti, mozes ga polsti ili ga mozes objavit na internetu; bilo koji nacin da odaberes, budi siguran da to radis radis iskljucivo radi Allahovog zadovljstva i nemoj biti jedino kritican prema svojoj braci. Nasihat nebi trebao sadrzavati samo ukazivanje na njihove nedostatke nego i upucivanje im novih ideja ili upozoravanje ih na opsanost.

38. Izucavanje hadisa koji govore o Fitnama
Hadisi o fitnama (hadisul fiten) su hadisi u kojima Allahov Poslanik saws govori o dogadjajima koji ce se desiti u njegovom Ummetu nakon njega saws. Sama rijec fitna znaci kusnja -smutnja. Izucavanje hdisa koji govore o kusnjama je vazno iz slijedecih razloga:
- Postojanje mnogo hadisa u ovoj kategoriji sto ukazuje na njihovu vaznost
- Govori Allahovog Poslanika su bili koncizni - sadrzajni i kratki ali usprkos tome se prenosi da je jedne prilike Allahov Poslanik saws govorio nekim Ashabima r.a. neprekidno od sabaha do jacije bez prekida osim radi namaza. Sta je bila tema? Fitne koje ce zadesiti ovaj Ummet od vremena njegove smrti do Sudnjeg Dana. Da ta tema nije vazna zasto bi Poslanik saws o tome govorio citav dan?
- Ashabi su bili zainteresovani za poznavanje fitni –smutnji i pitali bi Allahovog Poslanika saws o tome kako da se od njiha zastite.

Velike je koristi i za Mudzahide u izucavanju i poducavanju hadisa koji govore o fitnama :
- najvaznija korist je da se sami licno zastite od padanja u smutnju
- Musliman time stice generalnu predstavu o tome ka cemu Ummet se krece i kako ce postici pobjedu.
- Dzihad igra ogromnu ulogu u istoriji ovog Ummeta, i izucavanje hadisa o fitnama stavlja Dzihad u pravu perspektivu. I dvojica najvecih ljudi ovo Ummeta koji ce zivjeti pred kraj vremena ce biti ljudi Dzihada:
Mehdi i Isa sin Merjemin.
- Hadisi koji govore o Fitnama jasno ukazuju da uspon ovog Ummeta ka pobjedi nece biti putem izbora ili miroljubive dawe, nego kroz borbu na putu Allaha.
- Izucavanje hadis koji govore o fitnama i shvacanje uloge Dzihada koju u njima igra Dzihad daje jasnu predstavu Muslimanima i podstice ih da se prikljuce redovima Mudzahida.

39. Razotkrivanje Faraona i njegovih carobnjaka - sihrbaza
Danasnje vlade u Muslimanskom svijetu igraju ulogu kakvu je igrao faraon sa Musaom a.s. a njihovi dvorski ucenjaci igraju ulogu koju su imali faraonovi caraobnjaci u zavodjenju masa. Vlade i njihovi dvorski ucenjaci su treca strana trokuta neprijatelja ovog Ummeta kojeg cine zajedno sa Krstasima i Zidovima.

40. Nesheed –kaside i poezija
Muslimanima je potreban poticaj na Dzihad . U vrijeme Allahovog Poslnika saws on je imao pjesnike koji su koristili svoju poeziju kako bi posticali Muslimane a demoralisali nevjernike. Danasnje kaside (nesheed) mogu igrati takvu ulogu. Dobar nesheed moze se tako rasiriti i pridobiti takvo slusateljstvo do koga se nemoze doprijeti niti kroz predavanje niti kroz knjigu. Nesheed posebno inspirisu omladinu koja je temelj Dzihada u svakom dobu i vremenu.

Neshed su vazan elemnet u gradjenu kulture Dzihada. Nesheed su rasprostranjene na Arapskom a rijetke na Engleskom, stoga je vazno da talentirani pjesnici i pjevaci preuzmu tu ulogu i odgovornost na sebe. Nesheed mogu pokrivati teme kao sto su: Shehadet, Jihad je jedino rijesenje, podrska Mudzahidima, podrska danasnjim vodjama Dzihada (dabi se omladina vezala uz njih), stanje Ummeta, ogovornost omladine, pobjeda Islama i odbrana vjere. Nesheed bi se vise trebale posvecivati Pravdi nego miru, snazi nego slabosti. I Nesheed treba biti jaka, kojom se podizu emocije a ne filozovska i zenskasta.

41. Bojkotovanje ekonomije neprijatelja.
Kada je Summame ibn Aseel postao musliman on je bojkotirao Kurejshije sprecavajuci karavane sa psenicomza Mekku, da prodju kroz njegovu teritoriju. Danasnji muslimani bi trebali bojkotovati ekonomiju neprijetelja bojkotujuci njihove proizvode.

42. Ucenje Arapskog jezika
Arapski je medjunarodni jezik Dzihada, vecina Dzihadske literature je pristupacna jedino na Arapskom jeziku i izdavaci nemaju volje preuzeti rizik njenog prevoda.
Jedini koji trose novac i vrijeme na prevodjenje Dzihadske literature jesu Zapadne obavjestajne sluzbe…. Ali sto nevalja oni nejmaju volje da to sto su preveli podjele se tobom. Arapski jezik je takodje jezik vecine Mudzahida stranaca u bilo kojoj zemlji Dzihada tako da bi bez njega mogao pricati jedino sam sa sobom. Vazno je da su Mudzahidi u stanju da medjusobno komuniciraju putem zajednickog jezika a Arapski jezik je odgovarajuci kandidat za to.

43. Prevodjenje Dzihadske literature na druge jezike
Kao sto sam naveo u prethodnoj tac'ci vecina Dzihadske literature je na Arapskom jeziku. Braca i sestre koji govore jos neki strani jezik uz Arapski trebali bi najvaznija dijela prevoditi na svoje jezike. Svakom trenutku preokreta prethodi intelektualne promjene i kaze se kako je u vrijeme prije Salahudina bio procavat pisnja o Dzihadu . Vidimo da se isto desava i danas, i ova obnova Dzihada mora da zauzme mjesto medju svim Muslimanima i na svim jezicima
.
44. Poducavanje drugih osobinama spasene- potpomagnute skupine (taifeutl-mansuurah)
Allahov Poslanik saws je rekao: “ jedna grupa od mog Ummeta ce nastaviti da se bori, pokoravajuci se Allahovoj naredbi, pobjedjivat ce svoje neprijatelje nece im nastetiti oni koji im se suprostave, sve dok ne nastupi Cas (Sudnji Dan)” (biljezi ga Hakim i kaze da je Hadis vjerodostojan)
To je pobjedonosna skupina kojoj bi svako trebao tezit da joj se prikljuci. Mozes je prepoznati prema njenim osobinama a one su slijedece:
- Oni su grupa “dzemmat” oni djeluju kolektivno i saradjuju na putu dobra
- “Borba” ovo je kljucna odlika ove grupe, sama ova karakteriskika ce eliminirati mnoge grupe koje rede za

Islam danas

- Nece im naskoditi oni koji se ne slazu sa njima“ ; to zato sto oni imaju Allaha na njihovoj strani u drugoj predaji se kaze „nece im naskoditi oni koji ih budu izdali“ sto znaci da ce biti izdani od strane mnogih Muslimana ali ipak im nece naskoditi.

- „oni su pobjedonosni -(potpomognuti)“ pobjeda neznaci neminovno pobjedu protiv njihovih neprijatelja na ovom svijetu. To znaci da ce uspjeti u ocuvanju svoje vjere i borbi dok se sa Allahom ne susretnu. To znaci da se nece nikad predati, praviti kompromise,ili posustati u nosenju zastave Islama.
Poducavanje drugih o pobjedonosnoj skupini ce im pomoci da pronadju istinu. Svaki Musliman koji ima osnovno znanje o Islamu, zdrav razum, i voljan je da odustane od slijepog slijedjenja grupe shejhova, i razmislja objektivno moci ce lako prepoznati koja to grupa objedinjuje sve navedene karakteristike u danasnje vrijeme. Navedene karakteristike im odogvaraju kao ruka rukavici.

Dakle draga braco i sestre ovo su bili neki prijedlozi o tome kako pomoci Dzihad u ovom vremenu. Ove rijeci doista neznace puno sve dok se ne primjene zbog toga vas moli da od njih primjenite koliko ste god u stanju i da druge podstaknete da ucine isto. I na kraju molimo Allaha da nas uputi na pravi put i da nas ucini da budemo od onih koji rijeci slusaju i ono sto je najbolje od njiha primjenjuju. Molimo Tebe o Allahu ucini nas od Mudzahida na tvojem putu i podari nam pobjedu nad svojim neprijateljima. Amin !!!

Objavi komentar

 
© 2014 Balkanski Emirat