BREAKING NEWS
Proglas

2.27.2014

Najljepši i najveći prirodni cvjetni vrtovi



"Najljepši i najveći prirodni cvjetni vrt na svijetu."Otvoren na "Valentinovo".Veliki kontrast boja uzimajući u obzir na pozadinu od presušenih pustinja.I

zaista"jedinstveno", ali nije baš "prirodno", pozivajući se na činjenicu da ni jedan cvijet nije porijeklom iz regije.
Pitam se samo kolika je količina vode potrebna da bi se uspostavio prirodni rast tih biljaka???Mora da su to ogromne količine svaki dan...

I pitam se da li oni imaju srca i obraza,i da li su uopšte čuli za početni hadis
Allahovog Poslanika salallahu alejhi wa selem???Ili ovaj:

"Ljudi su pitali Allahovog Poslanika, salallahu alejhi wa selem o dobru, a ja sam ga pitao o zlu, bojeći se da me ne zadesi, pa sam rekao: 'O Allahov Poslaniče, zaista smo bili u džahilijetu i zlu, pa nam je Allah došao sa ovim dobrom, pa da li poslije ovog dobra ima zla?' Rekao je: 'Da.' Pa sam rekao: 'A da li poslije tog zla ima dobra?' Rekao je: 'Da, ali u njemu je sumaglica.' Rekao sam:

'A kakva je to sumaglica?' Rekao je: 'Ljudi koji će se pridržavati i koji će prakticirati nečiju drugu tradiciju, a ne moj sunnet i koji će upućivati suprotno mojoj uputi. Neke njihove postupke ćeš odobravati, a neke prezirati.' Pa sam rekao: 'Da li poslije ovog dobra ima zla?' Rekao je: 'Da, pozivači na vratima Džehennema, onaj ko im se odazove bace ga u njega.' Rekao sam: 'O Allahov Poslaniče, opiši nam ih.' Rekao je: 'Ljudi naše kože i oni koji govore našim jezicima.' Rekao sam: 'O Allahov Poslaniče, šta me savjetuješ ako me zadesi to vrijeme?' Rekao je: 'Drži se džemata (zajednice) muslimana..."

Milioni raseljenih Sirijaca svakodnevno se bore za goli opstanak. Za one u Kherbet al-Khaldiyeu to znači da jedu i piju sve što mogu pronaći.
"Jedemo bilje i skupljamo kišnicu za piće i pranje“, kaže Hisham (24), mladić koji je trebao da krene na fakultet kada su počele borbe u Siriji. Sada je još jedan u nizu raseljenih.U Kherbet al-Khaldiyehu, improviziranom kampu u blizini turske granice, Hisham pokazuje gotovo isušeni potočić, pun gljiva i insekata, okružen djecom čija koža ima tragove infekcija od prljave vode. Najbliže rezerve čiste vode su udaljene nekoliko kilometara.

"Skupljamo bilje poput mente i sljeza i kuhamo ih. Nemamo ništa drugo za jesti. Jednom smo dobili kilogram krompira po porodici. Kako svi možemo živjeti od jednog krompira sedmično?", kaže Naida (35), majka sedmero djece.


Svako malo, zajedno sa drugim ženama, Naida ide do najbližeg sela u potrazi za vodom.

"Nosimo kanistere na našim glavama po nekoliko kilometara“, rekla je.
(Minber.ba)

Izbjeglice iz Sirije, 99 porodica koje su prebjegle od nasilja u toj zemlji, smještene su u Gazzi.

Predsjednik Ureda za izbjeglice pri pokretu Hamas Isam Udvan, u izjavi za AA, kazao je kako je 99 porodica, odnosno 407 osoba, smješteno u Gazzu.

"Vjerujem da će naš narod ispuniti sve dužnosti prema izbjeglicama. Ove izbjeglice su djeca Palestine, većinom su iz Gazze. Tako da su oni u svojoj državi. Jedini problem nam predstavlja što imamo malo izvora u gradu zbog izraelske okupacije", izjavio je on.

Naglasivši da je broj palestinskih izbjeglica u Siriji veći od 500.000, Udvan je kazao kako bi voljeli smjestiti više Palestinaca u Gazzu, ali da nemaju puno sredstava.

Aktivista Ala el-Batta pozvao je nevladine organizacije da pruže ruku pomoći palestinskim porodicama. On je kazao da su ove porodice u teškoj situaciji i da pokušavaju preživjeti, dodavši da mnogi od njih nemaju krov nad glavom. (Agencija Anadolija)

Objavi komentar

 
© 2014 Balkanski Emirat