BREAKING NEWS
Proglas

2.28.2014

Smrt - ono od čega bježimo


Zaista je smrt ono od čega bježite, ali sigurno će vas stići. Zatim ćete Onome koji poznaje i nevidljivi i vidljivi svijet vraćeni biti i On će vas o onome što ste radili obavijestiti.'' (K.62:8) Poslanik Sulejman a.s. je bio Božiji Poslanik kome je bila data moć nada životinjama, vjetrovima i drugim prirodnim pojavama.
Jednom jedan njegov prijatelj dođe do njega i isprekidanim glasom mu reče: ''Vidio sam meleka smrti. Osjećam da je po mene poslan. Pomozi mi da odem na neko udaljeno ostrvo gdje me neće naći.'' Poslanik Sulejman odluči da pomogne prijatelju. Sjede ga u čamac i naredi moru da ga odnese na daleko nepoznato ostrvo.


Poslije tri dana melek smrti dođe u posjetu poslaniku Sulejmanu a.s.. Ovaj ga upita da li je u gradu primijetio to i tog čovjeka. Melek mu je ovako odgovorio: ''Zaista sam ga vidio, i bio sam iz mnogo iznenađen. Allah dž.š. mi je naredio tog dana da mu uzmem život na jednom dalekom nepoznatom ostrvu, pa sam se pitao odkud on ovdje u gradu. Ali, kada sam stigao na to ostrvo te večeri našao sam ga tamo.'' Poslanik Sulejman a.s. mu je onda ispričao kako je prijatelj pokušao da izbjegne smrt, a u stvari išao joj u susret.

Objavi komentar

 
© 2014 Balkanski Emirat