BREAKING NEWS
Proglas

2.28.2014

Bosnjak, covjek sa brdovitog Balkana



Bosnjak, covjek sa brdovitog Balkana, rodjen na ratom poharanoj grudi, na zemlji desetine puta zaljevanoj sehidskom krvlju, kao sirota uzrastao u krilu majke muhadzirke, ...

jucer izasao iz rova, ostavljajuci pusku kojom se branio od ovih ili onih neprijatelja, danas je i on postao moderan(?) i civilizovan(?).

Danas i on proslavlja 21-vijek upravo sa onima koji su ga jucer ubijali, embargom ga sprecavali da se brani i slali mu humanitarnu robu sumnjivog kvaliteta i medicinske lijekove isteklog roka valjanosti. Ukljucio se Bosnjo u tokove savremenog svijeta koji je licimjerski, mirno posmatrao njegeovo jucerasnje izgaranje i krvarenje.


OBECANJA

DOLASKOM 21-VIJEKA SVJETSKI ANALITICARI PREDVIDJAJU FUNDAMENTALNE PROMJENE U MEDJUNARODNIM INTEGRACIJAMA I NAJAVLJUJU RADIKALNE REFORME U SVIM SFERAMA LJUDSKOG ZIVOTA; POLITICKOM, EKONOMSKOM, DRUSTVENOM, SOCIJALNOM, NAUCNOM, KULTURNOM, EDUKATINOM...

SLIJEDNOM TOGA, ELEKTORNSKI MEDIJI, STAMPA, ISTAKNUTI JAVNI I KULTURNI RADNICI; LIDERI, POLITICARI, GLUMCI I NAUCNJACI, STARI I MLADI, UCENI I PRIUCENI, PIJACARI I SMETLJARI, PUNIH USTA GOVORE O NOVOJ EPOHI LJUDSKE ZAJEDNICE, O NOVOM SVIJETLOM ZIVOTU, O ERI MODERNIZMA I CIVILIZACIJE. ATMOSFERA JE POSTALA TAKVA, GOTOVO, DA POMISLIS DA CE SE NASTAVITI PROCES DARVINOVE EVOLUCIJE, NO NE ZNAM DA JE RAZUMAN, IKADA, I POVJEROVAO U NJU.

DA LI SU TO SAMO PRAZNE RIJECI I PUKE ZELJE, U NASILJU, NEMORALU, GRIJEHU I ATEIZMU, ZABLUDJELOG COVJECANSTA, PO NE ZNAM KOJI PUT, ZAVARANOG OD STRANE LASKAVH BIROKRATA, DIKTATORA I ROBOVLASNIKA KOJI ZELE OVLADATI SVIJETOM, ILI U SVEMU TOME IMA I ISTINE, PITANJE JE NA KOJE TRAZIMO ODGOVOR?

STOGA JE VRIJEDNO NAPRAVITI OSVRT NA TRENUTACNO STANJE U SVIJETU I KOD NAS, SAGLEDATI CJELOKUPNU SITUACIJU, ZATIM DONIJETI ISPRAVAN SUD O TAJNOJ DVADEST PRVOG VIJEKA.

Dvijehiljadita je vec prosla punim korakom. Mi smo u dvadest i prom vijeku. Dugim koracima krocimo u treci milenij. Dolazi nova buducnost(?). Ulazimo u novi svijet. Sve se mijenja(?). Nista vise nije kao prije(?). Sve dobija novu formu, novu boju, novi oblik, novu svejzinu, jer ovo je, kako neko rece, moderno doba(?).

STVARNOST ZAPADNE HUMANOSTI-PRICA SREBRENICKOG DJECAKA

Jelku u mojoj novoj kuci pokusavaju ponovo da okite"dobronamjerni ljudi". Djeda mraz mi je opet donio paketic. Iako mi nije navracao ’93, ’94 i ’95, jer, kako teta iz SOROS organizacije kaze:”Srbi mu nisu dali!” Ali on mene, ipak, voli. Tako mi je rekla ta nagizdana, razgolicena teta, koja je dosla preko bijelog svijeta da meni, srebrenickom djecaku, uljepsa zivot i uvede me u novi vijek, te posavjetuje moju majku da skine mahramu sa glave. Veli da takvi ne mozemo u njihovu Evropu I Zapad jer smo sada u nekom modernom dobu, u kojem djeda mraz u paketicu donosi i svjetlucavi privjesak sa malim krizom.

Pitao sam svoju mamu zasto je to tako, ali mi ona nije znala odgovoriti,samo je nijemo i sa suzama u ocima sutila. Mora da su, opet, cetnici ubili naseg muslimanskog "mrazli dedu", ako je ikad i postojao, koji je, valjada, uz bajramski paketic djeci dijelio i ilmihale i sufare? Ili je mozda vec otisao u tu Evropu, u koju i mi, biva, trebamo ici, pa britanskoj i francuskoj djeci dijeli novogodisnje paketice sa ilmihalima. Ne znam? Mozda ce mi to dvadest i prvi vijek, vec, otkriti? – prica srebrenicki djecak.

Objavi komentar

 
© 2014 Balkanski Emirat