BREAKING NEWS
Proglas

3.01.2014

A jeli ovo istina???



Naravno da nije- ništa nije više strano islamu od terorizma i nasumice nasilja prema nedužnim civilima i imovini. Ako bi pokušali da pratimo ovu čudnu asocijaciju izmedju islama i terorizma u umovima masa, pronašli bi da su mediji Zapada- čiji glas prenose isti mediji u mnogim muslimanskim zemljama i koga bez sumnje pomažu neki ljudi koji se predstavljaju kao predstavnici islama- glavni krivac. Isto to važi i za šerijat i asocijacije koje ova riječ budi u umovima mnogih ljudi.

Kada se priča - diskutuje o šerijatu -Allahovom zakonu-mnogi su spremni na impaltaciju tog istok zakona,ubjeđujući vas satima da je to jedino moguće i ispravno u ovom vremenu.Međutim treba obratiti pažnju na veliki jaz koji postoji izmedju širokog spectra zakona koje islamsko pravo nudi i uskog pogleda kojim mase boje svoju percepciju istog zakona."POJEDINI" koji su odgovorni za širenje Istine taj program očigledno ne usvajaju kao SVOJE i ne žele da predstave neko drugo viđenje koje bi pokazalo pogrešnost ovog opšteg utiska o Allahovom zakonu savršene pravde čije su kreiranje pomogli zapadni mediji i njihovi vlastiti interesi.

Kakav je to onda šerijat zakon???

Sa islamske tačke gledišta šerijat je sinonim i samoj vjeri islamu. Međutim ako bi upitali novinare zapadnih medija, kao i neke u islamskom svijetu, o njihovom razumijevanju termina šerijatsko pravo, neiznenađujuće njihov odgovor bi ukazivao na jedan ‘represivan’ kazneni zakonik koji ne odgovara jednom civilizovanom ljudskom društvu.

Pa ipak, bez obzira na sve što ovi klevetnici govore o njegovim oštrim kaznama, islamski kazneni zakon je daleko od toga da bude represivan. U islamu samo za mali broj krivičnih prestupa mi imamo mandatne kazne: svega sedam prema mišljenju mnogih školara, a samo četiri prema mišljenjima školara sa izuzetno prodornom sposobnošćui opažanja- uglavnom sve one na prvom mjestu služe kao sredtvo zatrašivanja.

Islam prije svega preferira da krivični prestupi ne budu uopšte ni učinjeni i u tu svrhu propisuje i samu kaznu čije izvršenje zahtijeva uvjerljiv dokaz krivice. Pored ovih mandatnih kazni oni koji se protive islamskom zakonu znaju veoma malo ili ništa o islamskom zakonu.

I zaista, i sami mnogi takozvani predstavnici islama imaju malo više znanja od toga. Kada ih neko upita da daju jedan opšti prikaz ciljeva koje ove mandatne kazne imaju, oni se onda obično upuste u polemiku o prednostima ovih kazni koje predstavljaju samo jedan mali dio islamskog zakona koji u stvari pruža kompletan nacrt ličnog, porodičnog, civilnog, i međunarodnog zakona. Ti zakoni su detaljni u onim oblastima koje zahtijevaju Božiji sud o detaljima, fleksibilni gdje prilagođavanje različitim socijalnim okolnostima zahtijeva prilagodljivost, a ostavljeni uopšteni ondje gdje je čak i sama naznaka principa dovoljna.

Odatle mi danas imamo zakon kojeg je sama Allahova mudrost oblikovala, koji tretira sve aspekte ljudskog života, i koji ima fleksibilnost da odgovara svim zajednicama.

Na ličnoj razini islamski zakoni garantuju prava i privilegije pojedinca, bio on muško ili žensko, punoljetan ili dijete. Važnije od toga islam vodi brigu o slabim i nejakim. Žene i djeca imaju poseban status koji zahtijeva od države da interveniše kako bi zaštitila zagarantovana prava svakog dijeteta i žene.

Objavi komentar

 
© 2014 Balkanski Emirat