BREAKING NEWS
Proglas

3.06.2014

Iz Dnevnika Jedne Vjernice



Za popravljanje stanja ummeta potrebno je vrijeme. Medutim ono pocinje popravljanjem tvoga stanja kao pojedinca. Najmanje sto mozes uraditi jeste da sacuvas ovaj ummet od svoga zla.

Nije nuzno da se preporod dogodi za vrijeme tvoga ogranicenog zivota. Ti posadi klicu, tvoja djeca neka je zalijevaju, a plodove neka ubiru tvoji unuci ili praunuci. Dovoljno je da ti nacinis ispravan korak.

Postoji obecanje da ce pobijediti ISTINA, a ne neka odredena grupa. I ashabi Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi wa sellem, svoja srca nisu vezivali za tako nesto, niti je pobjeda bas njima obecana. Njima je bio obecan Dzennet.Zato ne grupisi se,samo slijedi inschAllah, ISTINU.

Pametan se koristi svojim razumom prije nego upotrijebi svoju ruku.

Naredba je prije zabrane i vaznija je od nje, jer je naredba djelo dok je zabrana reakcija. Djela se odlikuju stalnoscu, uravnotezenoscu i umjerenoscu, dok su reakcije privremene i potrebno ih je obuzdavati, s tim da oboje imaju utemeljenost u Serijatu.

Moc nije isto sto i zestina.

Moc predstavlja postavljanje stvari na njihova mjesta uz odgovarajucu mjeru, a zestina je uzimanje ostrije opcije po svaku cijenu.

Pamcenje ummeta je slabo. Mozda je ovo jedna od golemih prepreka na putu onih koji rade na popravljanju njegova stanja.

Nemoj me pitati sta ces raditi! Nego me pitaj: "Da li da uradim ovaj ili onaj projekat?"

Naredene stvari su mnogobrojne. Medu njima ima ono sto je lijepo, ali i ono sto je ljepse od toga. A Allah we teala je pohvalio one koji slusaju Objavu i slijede ono najljepse. Od Omera, radijallahu anhu, se prenosi da je rekao da od kadera treba bjezati u susret kaderu. Poput ovoga je i bjezanje od Serijata ka Serijatu, kao sto nalazimo u Allahovim rijecima;
"I bjezite Allahu.." ili "Nema spasa od Allaha osim kod Allaha".
Jedna od Poslanikovih, sallallahu alejhi wa sellem, dova je bila:
“Allahu moj trazim zastitu Tvojim zadovoljstom od Tvoje srdzbe, Tvojim oprostom od Tvoje kazne i trazim od Tebe da me zastitis od Sebe.”
Tako bjezanje od Serijata biva upravo ka Serijatu.

Ako na sebe uprtis ono sto nisi u stanju nositi bices odgovoran za njegovo propadanje.

Korijeni ispravnih ideja sadrzani su u tekstovima Kur’ana.

Ljudi vole da pricaju o onome sto je u njihovim dusama; i opet ljudi vole da pricaju o onome sto je u njihovim dusama.

Sinoc mi je pala jedna lijepa misao na pamet cak sam i njene rijeci ukomponovala, medutim kada sam je danas potrazila nisam je nasla… I uzalud naprezem svoje misli! Pobjegla mi je… Sto je ne zapisah?!A ti ne dozvoli ovu gresku da se ponovi i... zato pisi,dijete...I ja zapisah...

Objavi komentar

 
© 2014 Balkanski Emirat